poniedziałek, 30 marca 2015

Post zapoznawszy #1

Hejka Kochani! Pomyślałam, że dzisiejszy post będzie taki zapoznawczy. Hmm... od czego by tu zacząć.Mam na imię Paulina i jestem przeciętną 14-latką. ;) Pewnie wielu z Was słyszało o fandomach. Tak więc jestem wielką Potterhead! Czyli fanką Harry'ego Pottera! Mam na ten temat również innego bloga, na którym piszę dalsze historie bohaterów powieści link -->http://pozahogwartem.blogspot.com/ Zapraszam na niego! :) Kocham też czytać książki. Ostatnio w zasięgu mojej ręki znalazły się: "Dary Anioła: Miasto Kości". Lubie słuchać Hip- Hopu, Rapu no i popu. Co mogę jeszcze napisać... Moją ulubioną potrawą są naleśniki! Kocham je! Posiadam też "Zniszcz ten dziennik"... :) To na tyle w tym poście zapoznawczym #1 Papa kochani!! I naprawdę przepraszam, że ten post taki krótki, a wiem że obiecałam zrobić taki dłuższy ale jakoś weny nie mam!
Papa! Kochani! Jeszcze raz!

sobota, 28 marca 2015

Sobotnie wojaże

Hejka! Dziś sobota, trzeba się wziąć za siebie!
W planach na dziś miałam ćwiczenia, dużo ćwiczeń! Mięśnie, yoga, zumba, kardio! Uff, na samą myśl o tym wszystkim co dzisiaj zrobiłam robię się zmęczona! Haha! 
Ale to nie wszystko! W czasie odpoczynku pomiędzy moimi treningami zrobiłam nie mały przegląd czasopism! W zasięgu mojej ręki były między innymi:
* AVANteen
oraz
* Skarb od rossmann'a ;) 
Kocham te gazety!
Dzisiaj zrobiłam też coś... coś szalonego! Hehe żartuję! Powiesiłam na ścianie pokoju moje zdjęcia z przyjaciółkami.
Ten post nie będzie długi jak widać, aczkolwiek postaram się żeby następny był dłuszy!
A tutaj macie zdjęcia z moich dzisiejszy wojaży! 
Pozdrawiam! Papa! :*


niedziela, 22 marca 2015

Zbliżają się rekolekcje!

Siemka! Sorry, że mnie tak długo nie było ale mam sporo nauki na szczęście od jutra są rekolekcje! A w czwartek jadę do planetarium, więc szkoła dopiero w piątek...  W sobotę czyli wczoraj... byłam z koleżankami na dworze i były wyścigi samochodowe <3 hehe TEN WARKOT SILNIKA  hehe. Myślę, że to tyle na dzisiaj, bo nic ciekawego sie nie działo. Mam nadzieję, że jutro będę miała o czym pisać.
Papa

wtorek, 17 marca 2015

Szkoła, szkoła i szkoła

Hejo! Jak tam u Was? Mam nadzieje, że dobrze. U mnie w czwartek za dwa dni ZEBRANIE! Boję się, bo wiecie za dobra w nauce to ja nie jestem... Znaczy tylko z geografi, chemii i biologi ;) w ogóle to pisze tego posta na przerwie przed religią... Hehe! Ale nie zdążyłam go napisać, więc kończe go w domu. To jest bezsensu. <-- lubię to słowo. Na dzisiaj to chyba tyle, bo wiecie w szkole przeważnie nie dzieje sie bic ciekawego... Oprócz tego, że miałam kartkówkę z geografi i wszystko umiałam! Ale to ciekawe nie było...
+ mam prośbe o komentarze, no nawet nie wiem, czy ktoś to czyta. Wiem, że zaczęłam dopiero wczoraj, ale wiecie jak przeczytacie to --> komentarz pls. ;)

poniedziałek, 16 marca 2015

Siemka

Hej! W tym poście chciałam wam powiedzieć, że ten blog będzie po prostu ooo... życiu, moim życiu, waszym życiu. :) Mam nadzieję, że będziecie wpadać. Będę się starała zamieszczać tu fotki i może filmiki o różnych rzeczach... Szczerze nie lubie pisać takich postów jak ten! Bo mnie to wkurza. No i tyle jeśli będziecie czytać, oglądać czy co jeszcze innego to poznacie mnie i może teraz myślicie, że jestem... no nwm może nic o mnie nie myślicie, ale mam nadzieje, że wkrótce się polubimy. ;)