środa, 22 lipca 2015

Always free!

Hej! Zastanawiając się nad tym postem myślałam jakim chciałabym być człowiekiem... I doszłam do wniosku, że chciałabym być taka zawsze wolna ( jak mówi tytuł posta: Always free). Bez ograniczeń, ale również w takim sensie, że nie chciałabym być.. hmm.. nawet nie wiem ja to ująć? W niewoli?! W każdym bądź razie jest mi strasznie smutno na myśl o tych ludziach, którzy żyją w obozach koncentracyjnych, w krajach gdzie toczy się wojna. Co kojarzy mi się ze słowem wolność? Na pierwszym miejscu:

WOLNOŚĆ SŁOWA i to właśnie blog pozwala mi się czuć tym wolnym człowiekiem, ponieważ mogę tutaj umieszczać swoje własne zdanie! A jakie jest moje zdanie? Po pierwsze powinniśmy pamiętać, że przed laty my też byliśmy pod zaborami i trzeba się cieszyć naszą wolnością!
Always free!


No to do kolejnego posta! Papa!

poniedziałek, 20 lipca 2015

LBA - Liebster Blog Awards

Cześć Kochani! Jeszcze na wstępie chciałabym Wam podziękować za te komentarze, które piszecie! Sprawia to, że mam taką świadomość, że mam dla kogo pisać oraz za te uwagi, ponieważ dzięki nim mój blog będzie coraz lepszy! Dziękuję!
A teraz przejdźmy to LBA! Zostałam nominowana do tej akcji przez Magdalen! Dlatego bardzo jej dziękuję! A oto pytania, na które muszę odpowiedzieć:

1.Dlaczego założyłaś bloga?
Bloga założyłam, ponieważ chciałabym móc pokazywać swoje pasje! Blog jest dla mnie bardzo ważny, ponieważ chce się z Wami dzielić dobrymi pomysłami i swoim życiem.
2. Gdzie chciałbyś spędzić całe swoje życie?
Swoje życie chcę spędzić w miejscu gdzie będę szczęśliwa.
3.Kim chcesz być w przyszłości?  
W przyszłości chcę być dziennikarką i oczywiście dalej bloggerem!
4.Opisz Siebie w 5 słowach.
Hmmm... szalona, nieogarnięta, koleżeńska i jak to powiedział " duży problem"! Haha i uszczypliwa.
5. CO jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
No na pewno zdrowie! Rodzina i przyjaciele! Może to brzmi banalnie ale taka jest prawda! 
6. Czym jest dla Ciebie miłość?
Kurcze trudne pytanie, to na pewno uczucie i postawa kiedy drugi człowiek może zrobić dla Ciebie bardzo wiele... No nie potrafię tego dobrze wytłumaczyć, bo każdy człowiek będzie wiedział kiedy to nastąpi.
7. Czy przed rozmową telefoniczną powtarzasz Sobie wcześniej w myślach co chcesz powiedzieć?
Tak! Haha! Ale i tak zawsze zapominam co chcę powiedzieć!
8. Chciałabyś być sławna? Dlaczego?
Może nie tak, że ludzie biegali by za mną, ponieważ chcą autograf... Haha! Jak u niektórych gwiazd, bo wiecie z poprzednich postów, że jestem przeciwnikiem czegoś takiego. Aczkolwiek pewnie fajnie by było jakby, niektórzy ludzie mnie kojarzyli... Tak mi się wydaję! 
9. Wymień 5 swoich wad i 5 zalet.
Zalety: Miła, Koleżeńska, szalona, nie boję się życia (podobno), śmiała Wady: Lubię się wykłócać(chociaż nie wiem czy to wada czy zaleta), zgryźliwość, jestem sarkastyczna, jestem spóźnialska, upór.
10.Jakie jest twoje największe marzenie?
Jak na razie to zwiedzić Londyn, Szkocję( jakieś takie zielone miaseczko) i Paryż.
11.Kto jest dla Ciebie autorytetem?
Babcia.
I to koniec tych 11 pytań! Teraz osoby, które nominuję:


           anxo
                                                                              Paullalife
      RILSEEE                                                                        
                                                                                  paperlife  
              Klauduu                                                                 michalina- wolska                                                    Blog nastolatki 
                                                                            marcepanowebanie
   Maannddy
                                                                              KSIĘŻYCOVA
    donutworrybehappy


 A oto pytania dla nich:

1.Dlaczego założyłaś bloga?
2.Czym jest dla Ciebie życie?
3.Wolisz mieć mnóstwo znajomych czy jednego przyjaciela?
4.Twój ulubiony film?
5. Twoja ulubiona książka?
6.Jak spędzasz czas wolny?
7.Gdzie spędziłaś/ spędzisz tegoroczne wakacje?
8.Czy masz swojego ulubionego Bloggera? Jeśli tak kto to jest?
9.Ulubiony przedmiot szkolny?
10.Czy lubisz swój wygląd w 100%?
11.Jaki jest twój ulubiony sklep internetowy i stacjonarny?

To tyle na dzisiaj! Jeszcze raz Wam dziękuję i do zobaczenia w kolejnym poście!

piątek, 17 lipca 2015

Mini Haul + sesja

Hejo! Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć w czym dodam Haul ale będzie on dość mały bo dodam tylko to co mam na sobie.

 


Bluzka- jest ona z siateczki, granatowa, z nadrukiem w kwiaty. Ma bardzo ładny kołnierzyk z takiego poddającego się materiału. Jednym słowem wygląda jak taka sportowa koszulka, ale pasuje też do bardziej eleganckich outftów. Pokażę Wam to jeszcze w innym poście. Koszulka kosztowała 14.99, zakupiona została w Reserved. Naprawdę wygodna lecz trzeba mieć pod nią jakiś czarny top.

Spodenki- Są to całkiem zwykłe, dżins, mają lekko podwinięte nogawki, kupione w biedronce za 29.99

Bransoletka na nogę- allegro, 8.99, fioletowe i czarne koraliki.

Bransoletka srebrna z napisem "PAULA" kupiona w Portugalii i nie wiem za ile... haha

To wszystko na dzisiaj! Dziękuję! Papa!

                                                                               P.A.U.L.A

sobota, 11 lipca 2015

Notka Wisła- Ustroń




Cześć! Dzisiaj mam dla Was notkę z wycieczki do Wisły i Ustronia. Mam dla Was parę zdjęć. Tak więc jechaliśmy ok. 2.30 godzin... Masakra nie lubię długich podróży, no chyba że jadę gdzieś w nocy.
Moja mina!

Wygrałam bratu smoka! 
Chociaż z tym smokiem była niezła historia, bo tata dał mi drążek żebym spróbowała coś wyciągnąć w tym automacie na maskotki. No to mówię fajny ten smok, ale czy próbować? Więc chwyciłam go, choć nie wierzyłam, że uchwycę tę maskotkę. Dźwig poszedł w górę i zatrzymał się... Smok spadł,szkoda. Odwróciłam się i poszłam a mój brat krzyczy, okazało się, że smok zrobił takiego jakby fikołka i wpadł do klapy! Masakra! Czysty fuks! Haha!
Z mamą na rollercosterze!

Przed mini Wawelem! Z rodzinką! 


Na ściance!
Cymbergaj! 

W Wiśle.
U Nas na śląsku nie ma takich huśtawek...

Ta ścianka była taaaka ogromna! haha jakieś 2,5 metra...






Ech... To chyba na tyle dzisiaj, przepraszam jeśli coś było nie tak, ale robię coś takiego po raz pierwszy... Aczkolwiek mam nadzieję, że wszystko było okey. Papa!

piątek, 10 lipca 2015

Ulubieńcy Czerwca!

Hejka! Mam dla Was dzisiaj Ulubieńców Czerwca! W tym tygodniu miałam dwóch największych ulubieńców. Obydwie rzeczy były ze strony internetowej Avonu. I powiem szczerze jestem z nich bardzo zadowolona. Pierwszą rzeczą, którą zamówiłam była :

MGIEŁKA do ciała o zapachu Mango- Granat.
Przyznam, że trochę bałam się ją zamówić, bo nie wiedziałam jak będzie dokładnie pachnieć, ale zapach jest świetny! I co jest też istotne długo utrzymuje się na ciele, nawet w te ciepłe dni.
Mgiełka kosztowała : 7.99 na https://www.avon.pl/

Moim następnym zakupem w tym sklepie była szczoteczka do brwi i rzęs. To wbrew pozorom jest naprawdę bardzo przydatne! 
Koszt:ok.9.99 na  https://www.avon.pl/



Polecam! Naprawdę! Papa i do następnego post! Jutro będzie być może notka z gór. Jeszcze raz do zobaczenia! 

środa, 8 lipca 2015

Wakacje

Hejka Kochani!

Trochę mnie nie było ale byłam na wsi. Tak więc czasu za dużo nie było... Aczkolwiek mam dla Was sesję!





Nie wiem jak u Was (jeśli macie rodzinę na wsi) ale u mnie bywa czasem troszkę nudno. Tak też powstały rysunki, które Wam tutaj pokażę

Ogląda to może ktoś? Haha 'Adventure time"


A jeśli już jesteśmy w tematyce Instagrama to moja nazwa brzmi: DARK.THESTRAL!


Piszcie w komentarzach jakie macie plany na wakacje oraz jak oceniacie mój "talent artystyczny" haha! A i jeszcze raz przypominam Instagram : DARK.THESTRAL 
W komentarzach piszcie też swoje nazwy na Insta!

Do następnego posta! Papa!