niedziela, 30 sierpnia 2015

Back to school #1

Hejka! W związku z tym, iż za niedługo szkoła dodam dziś posta Back to school! Aczkolwiek nie będzie to na podstawie Haul'u tylko raczej zeszyty i tym podobne. Tak więc zacznę właśnie od zeszytów!

Nie mam jeszcze tylko zeszytów do Religii oraz zajęć Artystycznych.

Następnie pokażę Wam piórniki, które w tym roku szkolnym będą mi towarzyszyć
oraz przybory (jeszcze nie w komplecie), które będą się w nich znajdować, czyli:
- fluomazaki
-gumka
oraz obowiązkowo brokat! 
A teraz zdobycz, z której jestem Mega zadowolona! Kalendarz szkolny 2015/16! Takie coś było mi baaardzo potrzebne, ponieważ w jednym roku szkolnym potrafiłam użyć 5 zeszycików do zapisywania kartkówek, testów i zadań domowych! A teraz mam jeden duży i raczej szybko mi się on nie zgubi ani nie zniszczy.
Na koniec to co najważniejsze! Plecak!

No cóż to już koniec! Nie ma już nic! Haha!Aczkolwiek wolni nie będziemy, bo zaczyna się szkoła! A co do kalendarza... pewnie pojawi się we wrześniowych ulubieńcach, bo jest co o nim pisać!
No to papa! Do następnego posta!

2 komentarze:

  1. gdzie dostałaś taki śliczny kalendarzyk?
    http://lusiak56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń