niedziela, 9 sierpnia 2015

Outfit na dziś!

Hejo! Moi drodzy z racji tego, że na dzisiaj nie wyrobiłam się z Notką z obozu ( więc przepraszam!), także na dziś przygotowałam dla Was parę zdjęć z moim dzisiejszym outfitem. Na niedzielę, dzień wyjątkowy, kiedy niektórzy wybierają dość eleganckie ubiory. Wiem też, że dla niektórych styl elegancki musi mieć w sobie coś białego i czarnego. Ale ja skorzystałam z innej opcji... Z racji tego, że na termometrach jest po 36 stopni (chociaż ja czuję jakby było ponad 40) zamiast czerni wybrałam beż!

 A tutaj outfit już z bliska chciałam to również połączyć z Haul'em aaaale zorientowałam się, że praktycznie wszystkie rzeczy są z miejscowego targu! Ale ciuchy bardzo mi się podobają! Według mnie czasami warto wybrać się na targ, bo można kupić coś o połowę taniej a dana rzecz może być naprawdę bardziej wytrzymała niż z jakiejś droższej sieciówki!

Do następnego posta! Papa!

6 komentarzy:

  1. całkiem całkiem :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ci w białym! Super zdjęcia, czekam na nową notkę <3
    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój outfit! Idealnie pasuje do Ciebie! :)
    Obserwuję ;)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa z druga modelką pt. ''Sugar skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylówa! ^^ Podoba mi się bluzeczka! :3
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń