piątek, 11 września 2015

DIY #1

Cześć! Po krótkiej przerwie mam dla Was DIY. Jestem chora i nauczyłam się robić bransoletki, które od dawna baaardzo mi się podobały aczkolwiek była to dla mnie czarna magia! Tak więc dzisiaj pokażę Wam te trochę łatwiejsze, te na wyższym ( dla mnie ) poziomie haha dopiero jak będę wiedziała jak Wam to wytłumaczyć pisząc na blogu! No więc przejdźmy do konkretów!

Lista rzeczy, które musicie mieć:

*mulinę( lub wełnę, bo ja akurat muszę teraz bazować na wełnie, ponieważ nie mogę wyjść do sklepu)
*cienki kartonik
*długopis
*nożyczki


1. Z kartonika wytnij kółko, a następnie narysuj na nim 8 kresek w mniej więcej równej odległości oraz natnij je i ponumeruj. Potem zrób nożyczkami dziurę na środku kółka.


2. Utnij 7 kawałków muliny/wełny o długości ok.50 cm, połóż każdy obok siebie i zrób supeł na ich końcu.

3.Włóż supeł do dziury na środku kółka.

4.Następnie po jednej nitce włóżcie do nacięć od 1 do 7, a ósemkę zostawcie wolną.

5. Potem już tylko musicie odliczać,np. jeśli 8 jest wolna to liczycie do trzech nitek od niej, czyli w tym przypadku 7,6,5 i piątkę przekładacie do ósemki.
Widzicie teraz piątka jest wolna, więc liczycie do trzech i 2 przekładacie na miejsce 5 :) 

To nawet łatwe jeśli się trochę poćwiczy!

Po jakimś czasie wyjdzie Wam coś takiego jak powyżej.

JEŚLI SPRÓBOWAŁAŚ/EŚ NAPISZ W KOMENTARZU JAKIE BYŁY REZULTATY!

Papa! Do kolejnego posta!

13 komentarzy:

  1. Ale cudowna jest ta bransoletka! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Mad Hatter'' z Alice in Wonderland. :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/09/mad-hatter.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! I widziałam już tą cudowną sesję!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kreatywny pomysł :)

    Zapraszam do mnie: http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe i inspirujące! Jestem chora wiec świetny pomysł na wykonanie tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję! Pauline and Laui :) zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł :)
    xmaalw.blogspot.com - zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń