piątek, 4 września 2015

Ulubieńcy Sierpnia!

Hejka Kochani! W tym miesiącu mam dla Was dwóch ulubieńców. Są to:

1. Jest to Kozie Mleko. Kiedy robi się już trochę chłodniej moje ręce robią się bardzo szorstkie. Ten krem naprawdę bardzo pomaga! Zakupiony został w Rossmanie za ok. 10zł


2. Drugim przedmiotem jaki chcę Wam pokazać jest Jedwab do włosów. Używam go ponieważ ostatnio miałam takie suche włosy oraz troszkę rozdwojone końcówki. Dlatego byłam ostatnio u fryzjera, żeby je podciąć, a teraz dla ich regeneracji używam właśnie tego jedwabiu. Zresztą za niedługo pojawi się post z pielęgnacją włosów, ale najpierw muszę zrobić zdjęcia. Haha!
Jedwab ten można zakupić w marketach oraz drogeriach. Mój był w cenie ok.7zł


To wszyscy ulubieńcy na dziś! Papa! Do następnego posta!

2 komentarze:

  1. Jakos mało ulubieńców :*

    http://rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzisz haha jakoś Sierpień nie był dla mnie miesiącem zakupów...

    OdpowiedzUsuń