czwartek, 19 listopada 2015

Harry Potter tag

Hejka! Dzisiaj mam dla Harry Potter tak, który zaczerpnęłam z bloga a zresztą jak wiecie (jeśli czytaliście poprzednie posty, jeśli nie to dowiecie się teraz), że jestem wielką fanką Harry'ego Pottera! Zaczynajmy więc:
1.ULUBIONA KSIĄŻKA?
Moją ulubioną książka, żeby nie powiedzieć, że wszystkie, jest na pewno Więzień Azkabanu, ale jest nią również książka, która pojawi się też w pytaniu 3 czyli Zakon Feniksa! Więźnia uwielbiam tak bardzo pewnie za to, iż... pojawia się w niej Syriusz Black haha! Zakon pewnie za to że no jest CUDNA! Według mnie oczywiście haha!
2.ULUBIONY FILM?
Hmmm... Ja osobiście jakoś nie gustuję w filmach, aczkolwiek myślę, że faktycznie jest nim Książę Półkrwii, chociaż może w niektórych momentach był trochę sztuczny?? Nie wiem nie znam się na tym! Haha! Przepraszam! Ale jeśli naprawdę mam się na czymś znać to na pewno są to książki.
3.NAJMNIEJ LUBIANA KSIĄŻKA?
Najmniej lubianą książką z tej serii jest jak już wspominałam w 1 pytaniu, również Zakon Feniksa! Tak! Syriusz UMIERA! Przepraszam, aczkolwiek w ten post wkładam baaardzo dużo emocji...
4.CZĘŚCI KSIĄŻEK/FILMÓW PRZY, KTÓRYCH PŁAKAŁAŚ?
No, więc takkk... Była to część 3(Więzień Azkabanu film, gdy Harry rozstaje się z Syriuszem),4(Czara Ognia czasami film, uroniłam łzę, gdy umarł Cedric, no cóż), 5(Zakon Feniksa i książka i film, umiera Syriusz),7(Insygnia Śmierci ehhh w książce od połowy haha! No na pewno gdy umiera Zgredek, Tonks,REMUS, Fred i w ogóle inni!No i w filmie też...)
5.JAKBYŚ MOGŁA BYĆ Z DOWOLNYM BOHATEREM TO KTO BY TO BYŁ ?
To takie trudne! Remusa zostawiłabym z Tonks, więc albo któryś z bliźniaków, albo SYRIUSZ!
6.ULUBIONA POSTAĆ?
Tylko jedna!? Dlaczego? No Syriusz...
7.JAKI BYŁBY TWÓJ PATRONUS?
Wilk :3
8. GDYBYM MOGŁA MIEĆ JEDNO Z INSYGNIÓW ŚMIERCI TO, KTÓRE BY TO BYŁO?
Chyba Peleryna Niewidka.
9.W JAKIM BYŁABYŚ DOMU?
Cóż Tiara przydzieliła mnie do Slytherinu buhahaha!
10.GDYBYŚ MOGŁA ?
Och! Czemu zawsze jedną?! No dobra może.... Tom Felton? Aktor grający Dracona Malfoy'a
11.Czy grałaś w grę komputerową?
Niestety nie...
12.Na jakiej pozycji w drużynie quidditcha byś grała?
Myślę, że byłabym pałkarzem!!
13.Czy podobało Ci się zakończenie serii?
Tak! Ale za dużo bohaterów zabitych! J.K. ROWLING! CO TO MA BYĆ?!! 
14.Ile znaczy dla Ciebie HP?
Matko! Harry Potter znaczy dla mnie tak wiele! Jest ze mną od 4 lat! No naprawdę wiele mnie ta seria nauczyła... Aż mi się płakać zachciało...


Dobrze Kochani! Dziękuję za to, że jesteście... Do następnego posta! Papa!

1 komentarz:

  1. Ale świetny tag! Uwielbiam Harrego <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń