środa, 30 grudnia 2015

Haul #4

Cześć Kochani! Mam dziś dla Was Haul zakupowy! No na koniec roku nie poszalałam... Ale cóż oto moje zdobycze!

1. Bluza pikowana Nevada. Jest mega wygodna! Jeśli lubicie luźne ubrania to bluza jest dla Was! Kolor bordowy. Zakupiona w Sin Say' u.

2. Kolejną rzeczą jest bluzka z C&A z nadrukiem w Minionki. Cudna na zimowe wieczory i poranki, bo jest OCIEPLANA!




3. Następnie spodnie również z C&A, czarne, slim.

4. Ostatnią rzeczą zakupioną przeze mnie jest lakier do paznokci z Wibo. Serii BB, jest to lakier nie tylko ładnie wyglądający na paznokciu, ma też działanie odżywcze. Jedyną jego wadą jest to, że wolno schnie. Może nie widać tego na zdjęciu, ale akurat mój lakier jest taki kawa z mlekiem.

To już koniec Haul'u, mam dla Was wiadomość, mianowicie:
OD DZIŚ MOŻECIE ZADAWAĆ MI PYTANIA NA ASKU :BLOGOWY ASK
LUB W KOMENTARZU, PONIEWAŻ NA DNIACH POWINNO POJAWIĆ SIĘ Q&A!

Dziękuję za uwagę Kochani! Do następnego posta!

1 komentarz: